Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

Nailster.no

 

Returpakker sendes til:

Nailster

Codefort Project Aps 
Danmarksvej 30A
8660 Skanderborg
Danmark
Email: Info@Nailster.no

 

Bedriftsinformasjon::

Juridisk selskap bak Nailster er:

Nailster
Danmarksvej 30A
8660 Skanderborg
Denmark

CVR: 38788493


Lageradresse:
Danmarksvej 30A
8660 Skanderborg
Denmark

 

BESTILLING OG BETALING

Nailster.no er åpen 24 timer i døgnet, og du kan derfor nesten alltid handle hos oss.

For å handle på Nailster.no må du være minst 15 år gammel, og ha et gyldig kredittkort som vi godkjenner. Hvis du ennå ikke har fylt 15 år, kan du fortsatt kjøpe varer hvis du har fått dine foreldres godkjennelse, eller på annen måte har juridisk rett til å foreta kjøpet.

Du velger de varene du vil bestille og legger dem i "Handlekurven". Frem til den faktiske bestillingsdatoen kan du justere antallet i handlekurven, og du kan sjekke innholdet og prisen på varene.

Eventuelle ekstragebyrer for f.eks. frakt og betalingskort vil skje i handlekurven før du betaler.

Når du er klar til å bestille, klikker du bare på "Gå til betaling", hvor du utfyller ditt navn, adresse, e-mail, telefonnummer, betalingsform og velger leveringsform.

Du kan endre innholdet i handlekurven frem til du bekrefter bestillingen din ved å trykke på knappen "Til betaling". Heretter går din ordre videre til Nailster.no.

Priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms.

 

Vi aksepterer følgende kredittkort:

Visa, Visa kredittkort, Visa Electron, Mastercard, Mastercard kredittkort, JCB og American Express.

Du kan betale med Visa, Visa/dankort, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Direct og Maestro, i følgende valutaer: DKK, SEK, NOK, EUR, GBP og USD.

Beløpet heves som utgangspunkt først på kortet ditt når varen er sendt. Ved forhåndsbestillinger heves penger før varen er sendt.

Nailster.no-handelsavtalen tillater bare Nailster.no å reservere penger i 5 dager i systemet, og siden hever Nailster.no pengene fra kortet ditt. I noen tilfeller vil økt levering overlappe med denne tidsrammen, noe som betyr at pengene blir trukket før varen er sendt.

Klarnas betalingsmetoder

I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, tilbyr vi følgende betalingsmetoder. Betalingen går alltid direkte til Klarna.

●Faktura
●Konto

Her finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.

Når du bestiller en vare fra oss, vil du motta en ordrebekreftelse via e-post umiddelbart etter bestilling.

 

LEVERING

Vi leverer med Bring. Når varen er sendt fra vårt lager, mottar du en mail med sporingsnummer, der du kan følge varene hele veien hjem til deg. Lagerførte varer leveres innenfor 2-3 dager, hvis ikke annet er opplyst om. Vi leverer til Danmark, Norge, Sverige, United Kingdom.

 

Pris med hjemlevering: 49,00 NOK

Fri fragt over 999,00 NOK

 

Hvis du ikke henter pakken din innen henteperioden (vanligvis 20 dager), returneres pakken tilbake til oss. Vi gjør oppmerksom på at du blir trukket 29 kr i returgebyret. Dette gjelder også hvis du ikke har mottatt hentemelding. Ifølge Posten er det kundens ansvar å holde øye med en pakke som de venter på.

365 DAGERS ANGRERETT

Når du handler på nettet, og hos Nailster.no har du 365 dagers angrerett, der du kan informere oss om at du angrer kjøpet og deretter kan du returnere varen til oss.

For å bruke angreretten, må du informere oss via utvetydig uttalelse senest innen 365 dager etter at varen og blitt mottatt.

Melding om angrerett må sendes til info@Nailster.no, tlf: 71 96 95 14 eller ved å bruke angrerettsskjemaet. I meldingen er det viktig at du gir oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Angrerettretten utløper dagen du mottok varen. Hvis fristen utløper på en heligdag, lørdag, julaften eller nyttårsaften, blir fristen forlengt til den neste arbeidsdagen (gjelder også forhåndsbestillinger). Hvis flere varer blir bestilt i en ordre, men leveres individuelt eller en vare som blir levert i flere partier, er det den dagen når du mottak den siste varen eller partiet som gjelder.

Kostnaden for retur er kundens ansvar og kostnaden vil ikke bli dekket av Nailster.no.

 

Varens tilstand når den returneres

Du er ansvarlig for den redusert verdien av varene som følge av håndtering annet enn det som er nødvendig for å etablere varens natur, egenskaper og hvordan den fungerer. Du kan dermed teste produktet på samme måte som om du hadde prøvd den i en fysisk butikk, men du kan ikke ta den i bruk.

Hvis varen er prøvd ut over det som er beskrevet ovenfor, anser vi at varen er blitt brukt. I så fall kan Nailster.no, ifølge den danske Loven om fjernhandel, nekte tilbakebetaling av alle pengene, men vil samarbeide med kunden for å finne en god tilbakebetalingen. Dette gjelder kun hvis varen har samme verdi som når du mottok den, og at Nailster.no derfor ikke kan selge varene som ny og til nypris.

Varer som ikke er omfattet av angreretten

Levering av forseglede produkter som på grunn av helsevern eller hygieniske grunner ikke er egnet til å bli returnert, og der forseglingen er brutt etter levering. Varer som ikke omfattes av denne retten, vil vises i bestillingsprosessen.

Du taper din rett hvis du bryter forseglingen på varer som på grunn av helsevern eller hygieniske grunner ikke er egnet til å bli returnert. 

Du kan ikke angre ved å rett og slett avvise varene uten å gi oss klar beskjed om dette.

Retur og refusjon av varer inkludert gratis gaver og rabattkoder

Hvis en kunde velger å returnere en ordre eller deler av en ordre som har vært ledsaget av en gratis gave eller ekstra produkter oppnådd ved bruk av en rabattkode, skal følgende betingelser overholdes

 

Gratis gaver: Alle gratis gaver som fulgte med den opprinnelige ordren, skal også returneres i original, ubrukt stand. Hvis den gratis gaven ikke returneres, eller hvis den returneres i en skadet tilstand, forbeholder vi oss retten til å trekke verdien av gaven fra det refunderte beløpet.

 

Rabattkoder: Hvis en ordre ble plassert med en rabattkode som resulterte i mottakelsen av et gratis produkt eller en annen fordel, skal det gratis produktet eller den aktuelle fordelen også returneres. Hvis dette ikke overholdes, vil verdien av det gratis produktet eller den aktuelle fordelen bli trukket fra det refunderte beløpet.

 

Returer

Du må sende ordren tilbake til oss uten ugrunnet forsinkelse og senest innen 14 dager etter at du har varslet oss om at du ønsker å heve kjøpet. Du er ansvarlig for de direkte kostnadene forbundet med varens retur. Du bærer risikoen for varene fra tidspunktet for levering av varene. Gem derfor postkvitteringen og sporingsnummer.

Hvis originalemballasjen mangler kan det betyde verdifall, så for å være sikker på å få alle pengene tilbake, anbefaler vi at varen returneres i originalemballasjen.)

 

Hvis du angrer kjøpet, må varene returneres til:
Nailster
Danmarksvej 30A
8660 Skanderborg
Danmark 

 

Når du sender en pakke tilbake til oss, anbefaler vi at du inkluderer en lapp med ditt ordrenummer og skriv hva du ønsker å få ut av returen. - På denne måten går ekspedisjonen raskere. F.eks: "Jeg ønsker en tilbakebetaling" 

 

BYTTE AV PRODUKTER:
Vær oppmerksom på at du dessverre ikke kan bytte produktene dine hos oss. Dette gjelder både produkter du har kjøpt, men også gaver og goodiebags som vi gir ut. Du er velkommen til å returnere ubrukte produkter og legge inn en ny ordre på et nytt produkt. Vær oppmerksom på at du ikke kan returnere deler av startkits og goodiebags. Omkostningene for frakt når du returnerer produktet samt forsendelse av et nytt produkt vil være ditt ansvar.

MERK:
Du kan få redusert refusjonsbeløpet delvis eller helt. Dette skjer hvis varen er forringet fordi:

 

  • Du har tatt varen i bruk, eller den har blitt skadet mens du hadde ansvar for den
  • Du har håndtert varen på en annen måte enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og den måten som varen fungerer på
  • Du har ikke fulgt begrensningene i angreretten som følger av varetype, plombering m.m.
  • Det tas forbehold om tekst-, stave- og prisfeil.
  • Vær oppmerksom på at totalsummen for din ordre må overstige beløpet i kampanjen “Kjøp for xx, og få en goodiebag til verdi av xx”. Det betyr at total kjøpspris må være minst det beløpet som er oppgitt i kampanjen.

    Tilbakebetaling av kjøpesummen

    Hvis du bruker angreretten, vil vi refundere alle betalinger mottatt fra deg, uten ugrunnet forsinkelse og i alle tilfeller innen 14 dager fra den datoen vi mottar varsel om din beslutning om å heve kjøpet ditt. Vi vil gjennomføre en slik tilbakebetaling via samme betalingsmiddel som du brukte ved den første transaksjonen, med mindre annet er avtalt.

    Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen før vi har mottatt produktet, med mindre du innen har sendt bevis for å ha returnert den.

    Vi mottar ingen pakker uten hjemmelevering eller pakker sendt per postoppkrav.

    Lojalitetsprogram
    Nailsters lojalitetsprogram er utformet for å være fleksibelt, slik at vi kan justere belønninger, cashback, poengsystemer og/eller nivåer for bedre å møte våre kunders behov og våre forretningsbehov. Derfor forbeholder vi oss retten til å gjøre endringer eller oppdateringer i lojalitetsprogrammet vårt uten forhåndsvarsel til kundene.

    Nailsters innløsningsprogram er designet for å være on-demand, slik at kundene kan innløse sine belønninger eller poeng når som helst uten å måtte vente på en bestemt kampanjeperiode eller innløsningshendelse. Merk: Alle poeng opptjent gjennom lojalitetsprogrammet vårt utløper etter 365 dager. Vi oppfordrer deg til å løse inn poengene dine regelmessig for å få mest mulig ut av lojalitetsprogrammet vårt.

    Hos Nailster tar vi lojalitetsprogrammet vårt på alvor og er forpliktet til å sikre at det er rettferdig for alle våre kunder. Vi har nulltoleranse for enhver form for svindel, misbruk av henvisningskoder eller brudd på lojalitetsprogrammets regler. Enhver uautorisert aktivitet, brudd på våre vilkår og betingelser, juks, manipulering av belønninger, bedrageri, utnyttelse av smutthull eller misbruk av fordeler vil føre til umiddelbar oppsigelse fra lojalitetsprogrammet vårt. Vi verdsetter ærlighet og åpenhet og forventer at alle våre kunder følger disse verdiene.

    Hvis du begår svindel i forbindelse med lojalitetsprogrammet vårt, for eksempel ved å manipulere belønningene dine, jukse med systemet eller utnytte smutthull, må du være klar over at du vil bli holdt ansvarlig for handlingene dine. Dette kan føre til tap av opptjente fordeler og til og med fakturering for det tapte beløpet.

    REKLAMASJON - HVIS DET ER NOE GALT MED VAREN

    Ditt kjøp er dekket av kjøpsloven, inkl. mangelregler. Dette betyr at du kan enten få en vare erstattet, tilbakebetaling eller prisavslag, avhengig av den konkrete situasjonen.

    Det er selvsagt en forutsetning at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er forårsaket av feil bruk av produktet eller annen skadelig atferd. Garantien gjelder i 24 måneder.

    MERK: Vi kan kun garantere full holdbarhet ved bruk av alle våre produkter.

     

    Du må kontakte oss innen "rimelig tid"

    Du må reklamere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget feilen i produktet. Vi anbefaler at du annonserer så snart som mulig. Hvis du reklamerer innen 2 måneder etter at feilen ble oppdaget, vil reklamasjonen alltid være betimelig.

    Du kan reklamere ved å kontakte oss via mail som vises på nettstedet. 

    Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta ytterligere instruksjoner.

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

    Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

     

    Varen må sendes til:

    Nailster
    Danmarksvej 30A
    8660 Skanderborg
    Denmark

    Når du returnerer produktet, må du samtidig så detaljert som mulig fortelle hva problemet er.

    Vi mottar ingen pakker uten hjemmelevering eller pakker sendt per postoppkrav.

      

     

    PERSONVERN

    For å handle på www.Nailster.no må du oppgi minst:

    Navn

    Adresse

    E-postadresse

    Telefon/mobilnummer

     

    Vi registrerer og gi dine personopplysninger for å kunne levere varen til deg.

    Personopplysninger registreres på Nailster.no og oppbevares i fem år, hvoretter opplysningene blir slettet.

    Men har du opprettet en innlogging på nettstedet, vil personligopplysningene dine og bestillingsinformasjonen ikke slettes med mindre du ber oss gjøre det.

    Opplysningene gis ikke videre eller blir solgt til tredjeparter, bortsett fra i forbindelse med en restrukturering eller full eller delvis salg av selskapet. Enhver offentliggjøring i en slik situasjon vil være i samsvar med gjeldende personvernlovgivning.

    Som registrert hos Nailster.no har du alltid rett til å nekte registreringen. Du har også rett til å se de opplysningene som blitt registrert om deg. Du har disse rettighetene ifølge personopplysningsloven, og ved spørgsmål kan du kontakte Nailster.no via emailen som vises på nettstedet.

    For å kunne tilby deg å bruke Klarnas betalingsmetoder, er vi nødt til å dele visse opplysninger om deg med Klarna. Dette skjer bare dersom du velger Klarna som betalingsmetode. Klarna bruker opplysningene til å bedømme om du kvalifiserer til å bruke betalingsmetodene deres. Opplysningene som brukes er navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer, betalingshistorikk samt bestillingsinformasjon slik som betalingsmetode, frakttype, bestillingsdetaljer og lignende.

    Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.

    SMS-tjeneste

    Nailster.no

    Har retten til å minne kundene via SMSY om kjøp som ikke ble fullført, gi opplysninger om kundens ordre, ukentlige tilbud og lignende.


    COOKIES

    Når du bruker www.Nailster.no er du enig i at vi bruker cookies. En cookie er en liten datafil som vi legger på datamaskinen din for å se hva som skjer under besøket ditt, og for å gjenkjenne datamaskinen. En cookie er ikke et program og inneholder ikke virus.

    LOV OG STED

    Kjøp av varer på www.Nailster.no er underlagt dansk lov. Enhver tvist avgjøres av danske domstoler.

     

    KLAGE

    Dersom du ønsker å klage på kjøpet ditt, kan du kontakte kundeservice på mail: info@Nailster.no eller per telefon hverdager 11-16, tlfnr. 45 71 96 95 14. Hvis vi ikke klarer å finne en løsning, kan du sende en klage til de aktuelle styrene i området dersom vilkårene er oppfylt.

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

    Carl Jacobsensvej 35

    2500 Valby

    www.forbrug.dk

    Er du forbruker og bosatt i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens klageportal på nettet her -http://ec.europa.eu/odr

    Vilkårene ble sist oppdatert 21/07/17