Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Fant ingen resultater. Kontroller stavemåten, eller bruk et annet ord.
Kan jeg bruke Nailster sine produkter selv om jeg biter negler?
Du kan godt bruke våre produkter selv om du biter negler. Du må bare være oppmerksom på at produktene ikke kommer i kontakt med huden under påføringen.
Alt etter hvordan neglene dine ser ut, vil det naturligvis være forskjellig hvilken metode som er best for deg. Du kan alltid kontakte vår kundeservice hvis du er usikker.
Hvorfor er prep viktig og hva er en god prep?
Prep/forberedelse av neglene er svært viktig for et holdbart og vakkert resultat. Vi opplever ofte at grunnen til at våre kunder opplever kort holdbarhet, er fordi deres prep ikke er utført grundig nok.
Det er viktig å følge alle trinnene i vår veiledningsvideo nøye.
Hvordan fjerner jeg mine produkter?
Vi har ulike metoder for fjerning av produkter, og fjerningen varierer avhengig av hvilket produkt du har på neglene, samt personlige preferanser.
Se alle våre metoder for fjerning i vårt guideunivers.
Du kan for eksempel bruke vår Magic Remover, Soak-off metode eller vår Elektriske Neglefil.
Det er viktig å bruke en av de nevnte metodene for å sikre riktig og skånsom fjerning
Må jeg ta en pause med negleprodukter så mine negler kan puste?
Nei, du trenger ikke å ta pauser fra produktene. Neglene dine består av døde hornlag; de puster ikke, så det er ikke nødvendig å ta pauser mellom fjerning og påføring av Nailster-produkter.
Så lenge du følger våre instruksjoner skader du ikke neglene dine, og du kan bruke produktene så ofte du vil.
Kan jeg fylle på med gellakk?
Du kan ikke fylle på din gellakk uten noen andre produkter under. Hvis du derimot har builder gel eller polygel under gellakken, kan du trygt fjerne gellakken med fil og gjøre en påfylling.
Hvordan styrker jeg neglene mine?
Hvis du ønsker å styrke din naturnegl, kan du med fordel bruke vår builder gel som gir neglen styrke.
Hvordan lager jeg forlengelse?
Du kan forlenge neglene dine med tipper, buildergel eller polygel.
Buildergel kan gi en mindre forlengelse og brukes sammen med universelle maler. Polygel kan gi en lengre forlengelse ved bruk av universelle maler eller dual forms. Tipper forlenger neglene ved hjelp av neglelim eller gel-lim.
Det kan være nyttig å se våre guidevideoer for å få en bedre forståelse.
Hvorfor skal jeg file overflaten av min naturnegl før jeg påfører mineprodukter?
Det er fordi vi alle har et fettlag øverst på neglene, og produktene fester seg ikke på et fettlag. Du må bruke en buffer for å fjerne det øverste fettlaget, slik at produktet kan feste seg til negleplaten og du oppnår et holdbart resultat.
Du kan se vår videoguide her for en grundig prep
Hvilket Starter kit burde jeg kjøpe?
Gel Polish Starter Kit Premium/Profesjonell: For deg som ønsker vanlig gel-lakk på neglene for å skape flotte og fargerike negler. I vårt Profesjonelle Starter kit får du med Primer, Top Coat No-Wipe matte og Cuticle Oil, i tilleg til Base Coat og Top Coat No-wipe.
Builder Gel Starter Kit Premium: Builder gel er for deg som enten ønsker å styrke dine naturlige negler eller ønsker å forlenge neglene. I vårt Builder Gel Starter
Kit Premium får du med en universal mal, men det er også mulig å kjøpe tipper hvis du heller vil forlenge på denne måten.
Polygel Starter Kit Premium: Polygel er en blanding av gele og akryl som formes ved bruk av en cleanser og pensel med spatel. Polygel kan brukes til styrking av neglen, men kan også brukes til å lage en sterkere og lengre negleforlengelse. I vårt kit følger det med universelle maler og dual forms, men du kan også kjøpe tipper hvis du ønsker det.
Press On Starter Kit Premium: For deg som ønsker forlengelse av dine naturlige negler. Dette Starter kitet inneholder tipper og gel-lim, som gir deg muligheten til å raskt skape lengre negler med et resultat som holder lenge.
Våre Basic Starter kits er for deg som allerede har et av våre vanlige Starter kits. Så du kan kjøpe dette som en utvidelse.
Du kan med fordel se vår video om de ulike Starter kits eller prøve vår quiz.
Hvordan kommer jeg i gang med Nailster-gellak?
Hvis du ikke har jobbet med gel-lakk eller gel-produkter før, eller hvis du kanskje bare er usikker på fremgangsmåten, har vi laget et fantastisk guideunivers som
viser deg veien.
Her finner du alle våre fremgangsmåter, fra forberedelse, påføring, nail art, fjerning osv. Her kan du følge instruksjonene trinn for trinn for å oppnå et vakkert og holdbart resultat.
Hva mer trenger jeg enn et starterkit?
Vårt starterkits inneholder alt du trenger for å komme i gang med å lage negler. Det er imidlertid viktig å ha de riktige verktøyene for å fjerne produktene dine igjen.
Du kan med fordel se våre avtagningsprodukter og avtagningsguider.
Du kan også kjøpe farger i tillegg
Hvaer forskjellen på polygel, buildergel og gellakk?
Polygel er en blanding av gele og akryl som brukes til å lage en lang forlengelse av neglene eller for å styrke naturneglen.
Builder gel brukes til en kort forlengelse eller for å styrke din naturnegl.
Gellakk kan brukes både på toppen av forlengelsen eller etter du har påført basecoat på din naturnegl.
Hvor lenge skal produktene størkne?
Alle våre produkter skal i utgangspunktet størkne i 60 sekunder under en UV/LED-lampe.
Dette gjelder blant annet: basecoat, buildergel, gellakk og topcoat. Vår polygel skal størkne i 90 sekunder.
Hvorfor lager min gellakk pensel striper i min gellakk?
Det kan oppstå striper i gellakken din hvis neglene ikke har blitt tilstrekkelig renset før påføring.
Det kan også skyldes selve påføringsmetoden; det er viktig å holde penselen parallell med neglen hvis du klarer det, slik at du ikke drar all gellakken av neglen igjen.
Striper kan også oppstå hvis penselen har vært i nærkontakt med UV-LED-lys, enten mens du har påført produktet, eller hvis den ikke har blitt oppbevart riktig med hensyn til plassering eller temperatur. Hvis penselen begynner å bli stiv i penselhårene vil den begynne å lage striper, siden hårene størkner.
Hvorfor er min gellakk ikke samme farge som på hjemmesiden?
Det kan være vanskelig å vise et 100% nøyaktig bilde av våre gellakk farger. Dette skyldes at fargeoppsettet er forskjellig på hver datamaskin avhengig av innstillingene, i tillegg endrer fargene seg avhengig av hvilket lys de ses i.
Hvis du har mottatt en farge som ikke lever opp til forventningene dine, kan du benytte deg av vår fargegaranti.
Hvorfor begynner mitt produkt å lage bobler?
Gellakken skal påføres i tynne lag. Hvis produktet legges for tjukt vil det bare størkne på overflaten, og resten av gellakken vil fordampe og trenge opp i overflaten, noe som kan skape bobler.
Hvorfor lager min gelpolish rynker etter å ha størknet?
Hvis gellakken trekker seg sammen og rynker, skyldes det at det er påført for tjukke lag. Vi anbefaler å påføre fire veldig tynne lag i stedet for to tjukke lag.
Hvis produktene er lagt for tjukt vil de ikke kunne størkne hele veien gjennom, og det kan derfor oppstå produktrester som ikke er størknet på negleplaten.
Hvorfor størkner mine produkter ikke?
Hvis du legger for tjukke lag kan produktene dine ikke herde ordentlig. Vi anbefaler heller fire veldig tynne lag enn to tjukke.
Alle våre produkter etterlater et klissete lag, også kalt "sticky layer". Dette er fordi at det neste produktet du påfører skal kunne feste seg ordentlig
Hvorfor kan jeg trekke av min gelpolish?
Hvis du kan trekke produktene dine av, skyldes det vanligvis at det ikke har vært utført en grundig forberedelse og rengjøring av negleplaten. Dette er essensielt for å oppnå et holdbart resultat. Du kan lese mer om løft under vår negleteori og se vår påføringsguide.
Vær derfor ekstra grundig og tålmodig - det krever øvelse å oppnå det ønskede resultatet og holdbarheten.
Hvorfor løfter min gellakk sig ute fra spissen av neglen?
Det skjer hvis du har glemt å forsegle negletuppen når du påfører alle produktene. Dette trinnet er også veldig viktig når det gjelder holdbarheten.
Hvorfor er min pensel hard?
Din pensel blir hard fordi den har vært utsatt for skiftende temperaturer, for eksempel på badet. I tillegg herder gellakkprodukter når de utsettes for UV-lys, derfor er det viktig å oppbevare produktene mørkt og sørge for å holde dem unna UV-/LED-lampen og sollys.
Produktene dine kan begynne herdningsprosessen allerede innen de første 5 sekundene hvis de utsettes for UV-lys
Hvorfor opplever jeg en brennende følelse på mine negler når produktene størkner?
Noen kan oppleve en brennende følelse når produktene størkner. Dette kan skyldes at din naturnegl er tynn eller har filskader. Det kan også skyldes at produktet er påført i et tykt lag, og derfor størkner mer kraftig.
Hvis du opplever den brennende følelsen, tar du bare hånden ut av lampen til varmen avtar, og setter den inn igjen for å fullføre den gjenværende tiden.
Hvor leverer dere til?
Hos Nailster.no leverer vi til hele Norge.
Kan pakken min leveres til et hentested / Pakkeshop?
Ja, det kan den. Når du har fullført bestillingen din, vil vi gi deg muligheten til å velge levering til et hentested nær deg.
Vennligst merk: Du vil motta en e-post fra oss så snart pakken din er levert og klar for henting.
Du kan hente pakken din innenfor en bestemt tidsperiode. Denne bestemmes av transportøren.
Hva gjør jeg hvis jeg mottar en skadet pakke?
Vi beklager ulempen, men vi håper at varene du har bestilt, er komplette og uten skader.
Hvis bare fraktemballasjen er skadet, og du ønsker å returnere noe fra bestillingen, kan du bruke en annen emballasje. Det eneste kravet er at returvarene er forsvarlig innpakket.
Hvilke leveringstyper finnes?
Vi samarbeider med Bring & Helthjem for å sikre en smidig levering direkte til deg!
Får man en sporingslink?
Så snart varen din er på vei fra vårt lager, sender vi deg en melding med en lenke, slik at du enkelt kan følge pakkens reise.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Når du handler hos Nailster.no, har du 365 dagers angrerett, hvor du kan informere oss om at du angrer på kjøpet og deretter returnerer varen til oss.
For å gjøre angreretten gjeldende, må du gi oss beskjed om dette gjennom en utvetydig erklæring senest 365 dager etter mottak av varen.
Meldingen skal gis via e-post til info@nailster.no. I din melding må du tydelig informere oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten.
Angreretten løper fra den dagen du har mottatt varen. Hvis fristen utløper på en helligdag, lørdag, grunnlovsdag, julaften eller nyttårsaften, forlenges fristen til påfølgende hverdag (Gjelder også ved forhåndsbestillinger). I tilfelle av flere forskjellige varer som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare som leveres i flere partier, løper perioden fra mottak av den siste varen eller partiet.
Retur skjer for kundens egen regning, og kostnadene for dette vil ikke bli dekket av Nailster.no.
Hvordan mottar jeg tilbakebetaling?
Vi vil refundere beløpet til den samme kontoen som du brukte til å betale bestillingen din med. Hvis du betaler gjennom Vipps, vil du motta pengene tilbake på det kortet som er tilknyttet din Vipps.
Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt en ødelagt vare?
Du kan kontakte vår kundeservice på info@nailster.no, hvor vi ber deg sende et bilde av varen, samt ordrenummeret ditt, slik at vi kan sende deg et nytt tilsvarende produkt.
Nailsters Returrett
Når du handler på nettet og hos Nailster.no, har du 365 dagers returrett, hvor du kan informere oss om at du angrer på kjøpet og deretter returnerer varen til oss.
Hvor sikre er mine betalingstransaksjoner?
Sertifisert SSL-kryptering: Vi bruker SSL (Secure Sockets Layer) kryptering, som sikrer at dine data overføres trygt mellom din nettleser og våre servere. Dette betyr at informasjonen ikke kan oppfanges av tredjeparter.
Prisendringer på Nailster.no
Våre priser bestemmes ut fra våre egne interne beregninger. Produktprisene kan variere av flere grunner, som tilgjengelighet, spesielle tilbud, salg eller sesongbaserte kampanjer.
Hvilke betalingsformer kan jeg benytte?
Du kan benytte følgende betalingsformer.
Kredittkort:
MasterCard
Visa
Visa Electron
Andre betalingsmetoder:
Vipps
Gavekort
Club-Nailster poeng
Delbetaling med Klarna:
Med Klarna kan du dele opp betalingen i mindre rater uten ekstra kostnader. Dette gir deg muligheten til å spre utgiftene over tid og gjøre kjøpet mer overkommelig. Velg Klarna som betalingsmetode ved utsjekk, og følg veiledningen for å fullføre kjøpet
- Les mer om Klarna
Kan jeg annullere eller endre bestillingen min etter at den er gjennomført?
Vi har mulighet til å annullere eller endre bestillingen din i en begrenset periode, hvis du kontakter oss på info@nailster.no og skriver "Annullering" eller "Endring av pakke" i emnefeltet på e-posten din. Merk: at vi kun kan annullere eller endre bestillingen din dersom den ennå ikke er blitt pakket av vårt lager.
Hvis du er usikker på om vi rekker å endre eller annullere bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice på info@nailster.no.
Hvis vi ikke kan annullere eller endre bestillingen din, anbefaler vi at du returnerer pakken og legger inn en ny bestilling, eller legger til de produktene du har glemt i en ny bestilling.
Hvordan tjener jeg poeng?
Tjen poeng på ulike måter og nyt fordelene som medlem av vår kundeklubb. Hver gang du handler, tjener du 3% av bestillingsbeløpet i form av poeng på din konto. I tillegg har vi flere spennende måter du kan tjene poeng på. For eksempel gjennom aktiviteter på profilsiden din, hvor du blant annet kan følge oss på ulike sosiale medier og dermed tjene poeng.
Hvordan løser jeg inn poengene mine?
Når du har opptjent poeng, kan du veksle dem til gavekort som du kan bruke på Nailster. På den måten sparer du penger på din neste shoppingopplevelse!
Du har muligheten til å veksle de opptjente poengene dine til gavekort i forskjellige beløpsstørrelser. Dette gir deg muligheten til å spare penger neste gang du handler hos oss – og hvem elsker vel ikke å spare penger?!
There is no results with this search
Kan jeg bruke Nailster sine produkter selv om jeg biter negler?
Du kan godt bruke våre produkter selv om du biter negler. Du må bare være oppmerksom på at produktene ikke kommer i kontakt med huden under påføringen.
Alt etter hvordan neglene dine ser ut, vil det naturligvis være forskjellig hvilken metode som er best for deg. Du kan alltid kontakte vår kundeservice hvis du er usikker.
Hvorfor er prep viktig og hva er en god prep?
Prep/forberedelse av neglene er svært viktig for et holdbart og vakkert resultat. Vi opplever ofte at grunnen til at våre kunder opplever kort holdbarhet, er fordi deres prep ikke er utført grundig nok.
Det er viktig å følge alle trinnene i vår veiledningsvideo nøye.
Hvordan fjerner jeg mine produkter?
Vi har ulike metoder for fjerning av produkter, og fjerningen varierer avhengig av hvilket produkt du har på neglene, samt personlige preferanser.
Se alle våre metoder for fjerning i vårt guideunivers.
Du kan for eksempel bruke vår Magic Remover, Soak-off metode eller vår Elektriske Neglefil.
Det er viktig å bruke en av de nevnte metodene for å sikre riktig og skånsom fjerning
Må jeg ta en pause med negleprodukter så mine negler kan puste?
Nei, du trenger ikke å ta pauser fra produktene. Neglene dine består av døde hornlag; de puster ikke, så det er ikke nødvendig å ta pauser mellom fjerning og påføring av Nailster-produkter.
Så lenge du følger våre instruksjoner skader du ikke neglene dine, og du kan bruke produktene så ofte du vil.
Kan jeg fylle på med gellakk?
Du kan ikke fylle på din gellakk uten noen andre produkter under. Hvis du derimot har builder gel eller polygel under gellakken, kan du trygt fjerne gellakken med fil og gjøre en påfylling.
Hvordan styrker jeg neglene mine?
Hvis du ønsker å styrke din naturnegl, kan du med fordel bruke vår builder gel som gir neglen styrke.
Hvordan lager jeg forlengelse?
Du kan forlenge neglene dine med tipper, buildergel eller polygel.
Buildergel kan gi en mindre forlengelse og brukes sammen med universelle maler. Polygel kan gi en lengre forlengelse ved bruk av universelle maler eller dual forms. Tipper forlenger neglene ved hjelp av neglelim eller gel-lim.
Det kan være nyttig å se våre guidevideoer for å få en bedre forståelse.
Hvorfor skal jeg file overflaten av min naturnegl før jeg påfører mineprodukter?
Det er fordi vi alle har et fettlag øverst på neglene, og produktene fester seg ikke på et fettlag. Du må bruke en buffer for å fjerne det øverste fettlaget, slik at produktet kan feste seg til negleplaten og du oppnår et holdbart resultat.
Du kan se vår videoguide her for en grundig prep
Hvilket Starter kit burde jeg kjøpe?
Gel Polish Starter Kit Premium/Profesjonell: For deg som ønsker vanlig gel-lakk på neglene for å skape flotte og fargerike negler. I vårt Profesjonelle Starter kit får du med Primer, Top Coat No-Wipe matte og Cuticle Oil, i tilleg til Base Coat og Top Coat No-wipe.
Builder Gel Starter Kit Premium: Builder gel er for deg som enten ønsker å styrke dine naturlige negler eller ønsker å forlenge neglene. I vårt Builder Gel Starter
Kit Premium får du med en universal mal, men det er også mulig å kjøpe tipper hvis du heller vil forlenge på denne måten.
Polygel Starter Kit Premium: Polygel er en blanding av gele og akryl som formes ved bruk av en cleanser og pensel med spatel. Polygel kan brukes til styrking av neglen, men kan også brukes til å lage en sterkere og lengre negleforlengelse. I vårt kit følger det med universelle maler og dual forms, men du kan også kjøpe tipper hvis du ønsker det.
Press On Starter Kit Premium: For deg som ønsker forlengelse av dine naturlige negler. Dette Starter kitet inneholder tipper og gel-lim, som gir deg muligheten til å raskt skape lengre negler med et resultat som holder lenge.
Våre Basic Starter kits er for deg som allerede har et av våre vanlige Starter kits. Så du kan kjøpe dette som en utvidelse.
Du kan med fordel se vår video om de ulike Starter kits eller prøve vår quiz.
Hvordan kommer jeg i gang med Nailster-gellak?
Hvis du ikke har jobbet med gel-lakk eller gel-produkter før, eller hvis du kanskje bare er usikker på fremgangsmåten, har vi laget et fantastisk guideunivers som
viser deg veien.
Her finner du alle våre fremgangsmåter, fra forberedelse, påføring, nail art, fjerning osv. Her kan du følge instruksjonene trinn for trinn for å oppnå et vakkert og holdbart resultat.
Hva mer trenger jeg enn et starterkit?
Vårt starterkits inneholder alt du trenger for å komme i gang med å lage negler. Det er imidlertid viktig å ha de riktige verktøyene for å fjerne produktene dine igjen.
Du kan med fordel se våre avtagningsprodukter og avtagningsguider.
Du kan også kjøpe farger i tillegg
Hvaer forskjellen på polygel, buildergel og gellakk?
Polygel er en blanding av gele og akryl som brukes til å lage en lang forlengelse av neglene eller for å styrke naturneglen.
Builder gel brukes til en kort forlengelse eller for å styrke din naturnegl.
Gellakk kan brukes både på toppen av forlengelsen eller etter du har påført basecoat på din naturnegl.
Hvor lenge skal produktene størkne?
Alle våre produkter skal i utgangspunktet størkne i 60 sekunder under en UV/LED-lampe.
Dette gjelder blant annet: basecoat, buildergel, gellakk og topcoat. Vår polygel skal størkne i 90 sekunder.
Hvorfor lager min gellakk pensel striper i min gellakk?
Det kan oppstå striper i gellakken din hvis neglene ikke har blitt tilstrekkelig renset før påføring.
Det kan også skyldes selve påføringsmetoden; det er viktig å holde penselen parallell med neglen hvis du klarer det, slik at du ikke drar all gellakken av neglen igjen.
Striper kan også oppstå hvis penselen har vært i nærkontakt med UV-LED-lys, enten mens du har påført produktet, eller hvis den ikke har blitt oppbevart riktig med hensyn til plassering eller temperatur. Hvis penselen begynner å bli stiv i penselhårene vil den begynne å lage striper, siden hårene størkner.
Hvorfor er min gellakk ikke samme farge som på hjemmesiden?
Det kan være vanskelig å vise et 100% nøyaktig bilde av våre gellakk farger. Dette skyldes at fargeoppsettet er forskjellig på hver datamaskin avhengig av innstillingene, i tillegg endrer fargene seg avhengig av hvilket lys de ses i.
Hvis du har mottatt en farge som ikke lever opp til forventningene dine, kan du benytte deg av vår fargegaranti.
Hvorfor begynner mitt produkt å lage bobler?
Gellakken skal påføres i tynne lag. Hvis produktet legges for tjukt vil det bare størkne på overflaten, og resten av gellakken vil fordampe og trenge opp i overflaten, noe som kan skape bobler.
Hvorfor lager min gelpolish rynker etter å ha størknet?
Hvis gellakken trekker seg sammen og rynker, skyldes det at det er påført for tjukke lag. Vi anbefaler å påføre fire veldig tynne lag i stedet for to tjukke lag.
Hvis produktene er lagt for tjukt vil de ikke kunne størkne hele veien gjennom, og det kan derfor oppstå produktrester som ikke er størknet på negleplaten.
Hvorfor størkner mine produkter ikke?
Hvis du legger for tjukke lag kan produktene dine ikke herde ordentlig. Vi anbefaler heller fire veldig tynne lag enn to tjukke.
Alle våre produkter etterlater et klissete lag, også kalt "sticky layer". Dette er fordi at det neste produktet du påfører skal kunne feste seg ordentlig
Hvorfor kan jeg trekke av min gelpolish?
Hvis du kan trekke produktene dine av, skyldes det vanligvis at det ikke har vært utført en grundig forberedelse og rengjøring av negleplaten. Dette er essensielt for å oppnå et holdbart resultat. Du kan lese mer om løft under vår negleteori og se vår påføringsguide.
Vær derfor ekstra grundig og tålmodig - det krever øvelse å oppnå det ønskede resultatet og holdbarheten.
Hvorfor løfter min gellakk sig ute fra spissen av neglen?
Det skjer hvis du har glemt å forsegle negletuppen når du påfører alle produktene. Dette trinnet er også veldig viktig når det gjelder holdbarheten.
Hvorfor er min pensel hard?
Din pensel blir hard fordi den har vært utsatt for skiftende temperaturer, for eksempel på badet. I tillegg herder gellakkprodukter når de utsettes for UV-lys, derfor er det viktig å oppbevare produktene mørkt og sørge for å holde dem unna UV-/LED-lampen og sollys.
Produktene dine kan begynne herdningsprosessen allerede innen de første 5 sekundene hvis de utsettes for UV-lys
Hvorfor opplever jeg en brennende følelse på mine negler når produktene størkner?
Noen kan oppleve en brennende følelse når produktene størkner. Dette kan skyldes at din naturnegl er tynn eller har filskader. Det kan også skyldes at produktet er påført i et tykt lag, og derfor størkner mer kraftig.
Hvis du opplever den brennende følelsen, tar du bare hånden ut av lampen til varmen avtar, og setter den inn igjen for å fullføre den gjenværende tiden.
Hvor leverer dere til?
Hos Nailster.no leverer vi til hele Norge.
Kan pakken min leveres til et hentested / Pakkeshop?
Ja, det kan den. Når du har fullført bestillingen din, vil vi gi deg muligheten til å velge levering til et hentested nær deg.
Vennligst merk: Du vil motta en e-post fra oss så snart pakken din er levert og klar for henting.
Du kan hente pakken din innenfor en bestemt tidsperiode. Denne bestemmes av transportøren.
Hva gjør jeg hvis jeg mottar en skadet pakke?
Vi beklager ulempen, men vi håper at varene du har bestilt, er komplette og uten skader.
Hvis bare fraktemballasjen er skadet, og du ønsker å returnere noe fra bestillingen, kan du bruke en annen emballasje. Det eneste kravet er at returvarene er forsvarlig innpakket.
Hvilke leveringstyper finnes?
Vi samarbeider med Bring & Helthjem for å sikre en smidig levering direkte til deg!
Får man en sporingslink?
Så snart varen din er på vei fra vårt lager, sender vi deg en melding med en lenke, slik at du enkelt kan følge pakkens reise.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Når du handler hos Nailster.no, har du 365 dagers angrerett, hvor du kan informere oss om at du angrer på kjøpet og deretter returnerer varen til oss.
For å gjøre angreretten gjeldende, må du gi oss beskjed om dette gjennom en utvetydig erklæring senest 365 dager etter mottak av varen.
Meldingen skal gis via e-post til info@nailster.no. I din melding må du tydelig informere oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten.
Angreretten løper fra den dagen du har mottatt varen. Hvis fristen utløper på en helligdag, lørdag, grunnlovsdag, julaften eller nyttårsaften, forlenges fristen til påfølgende hverdag (Gjelder også ved forhåndsbestillinger). I tilfelle av flere forskjellige varer som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare som leveres i flere partier, løper perioden fra mottak av den siste varen eller partiet.
Retur skjer for kundens egen regning, og kostnadene for dette vil ikke bli dekket av Nailster.no.
Hvordan mottar jeg tilbakebetaling?
Vi vil refundere beløpet til den samme kontoen som du brukte til å betale bestillingen din med. Hvis du betaler gjennom Vipps, vil du motta pengene tilbake på det kortet som er tilknyttet din Vipps.
Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt en ødelagt vare?
Du kan kontakte vår kundeservice på info@nailster.no, hvor vi ber deg sende et bilde av varen, samt ordrenummeret ditt, slik at vi kan sende deg et nytt tilsvarende produkt.
Nailsters Returrett
Når du handler på nettet og hos Nailster.no, har du 365 dagers returrett, hvor du kan informere oss om at du angrer på kjøpet og deretter returnerer varen til oss.
Hvor sikre er mine betalingstransaksjoner?
Sertifisert SSL-kryptering: Vi bruker SSL (Secure Sockets Layer) kryptering, som sikrer at dine data overføres trygt mellom din nettleser og våre servere. Dette betyr at informasjonen ikke kan oppfanges av tredjeparter.
Prisendringer på Nailster.no
Våre priser bestemmes ut fra våre egne interne beregninger. Produktprisene kan variere av flere grunner, som tilgjengelighet, spesielle tilbud, salg eller sesongbaserte kampanjer.
Hvilke betalingsformer kan jeg benytte?
Du kan benytte følgende betalingsformer.
Kredittkort:
MasterCard
Visa
Visa Electron
Andre betalingsmetoder:
Vipps
Gavekort
Club-Nailster poeng
Delbetaling med Klarna:
Med Klarna kan du dele opp betalingen i mindre rater uten ekstra kostnader. Dette gir deg muligheten til å spre utgiftene over tid og gjøre kjøpet mer overkommelig. Velg Klarna som betalingsmetode ved utsjekk, og følg veiledningen for å fullføre kjøpet
- Les mer om Klarna
Kan jeg annullere eller endre bestillingen min etter at den er gjennomført?
Vi har mulighet til å annullere eller endre bestillingen din i en begrenset periode, hvis du kontakter oss på info@nailster.no og skriver "Annullering" eller "Endring av pakke" i emnefeltet på e-posten din. Merk: at vi kun kan annullere eller endre bestillingen din dersom den ennå ikke er blitt pakket av vårt lager.
Hvis du er usikker på om vi rekker å endre eller annullere bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice på info@nailster.no.
Hvis vi ikke kan annullere eller endre bestillingen din, anbefaler vi at du returnerer pakken og legger inn en ny bestilling, eller legger til de produktene du har glemt i en ny bestilling.
Hvordan tjener jeg poeng?
Tjen poeng på ulike måter og nyt fordelene som medlem av vår kundeklubb. Hver gang du handler, tjener du 3% av bestillingsbeløpet i form av poeng på din konto. I tillegg har vi flere spennende måter du kan tjene poeng på. For eksempel gjennom aktiviteter på profilsiden din, hvor du blant annet kan følge oss på ulike sosiale medier og dermed tjene poeng.
Hvordan løser jeg inn poengene mine?
Når du har opptjent poeng, kan du veksle dem til gavekort som du kan bruke på Nailster. På den måten sparer du penger på din neste shoppingopplevelse!
Du har muligheten til å veksle de opptjente poengene dine til gavekort i forskjellige beløpsstørrelser. Dette gir deg muligheten til å spare penger neste gang du handler hos oss – og hvem elsker vel ikke å spare penger?!
Ofte stilte spørsmål
Få inspirasjon & gode råd
Vi guider deg gjennom enkle og oversiktlige steg-for-steg videoer, som gir deg gode råd og inspirasjon til ditt neste negleprosjekt